ZAPRASZAMY OD PN-PT.8:30-18:00 ORAZ SOB.8:30 - 13:00
  • Twój domowy
    salon odnowy

Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego www.broff-lazienki.pl

 

 Definicje (użyte w regulaminie pojęcia oznaczają) :

  • Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.broff-lazienki.pl;
  • Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.broff-lazienki.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
  • Klient – osoba prawna, osoba fizyczna, lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje;
  • Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)
  • Towar – prezentowane w Sklepie Internetowym produkt;
  • Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy PPUH Broff Ryszard Burakowski a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;

 

 § 1. Strony transakcji

 Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod www.broff-lazienki.pl

Właścicielem Sklepu Internetowego www.broff-lazienki.pl z siedzibą w Tychach przy ul. Kościuszki 16; wpisanym do ewidencji działalności gospodarczej pod nr: 783, NIP:646-032-07-03, REGON:273196224 jest Ryszard Burakowski zwanym dalej PPUH Broff Ryszard Burakowski lub Sklepem Internetowym.

Użytkownikiem serwisu może być każda osoba, która ukończyła 18 lat i zapoznała się z naszym regulaminem. Odwiedzającym jest każdy Użytkownik Internetu.

Zamówienie w sklepie internetowym może złożyć każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat.

 

§ 2. Rejestracja

 Rejestracja i użytkowanie serwisu jest dobrowolne oraz bezpłatne. W serwisie mogą zostać dodane dodatkowe usługi, które będą dokładnie opisywane. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za działanie reklamy, publikowanej na łamach serwisu.

 

§ 3. Ochrona danych osobowych

 Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883), która gwarantuje prawo wglądu do własnych danych, ich poprawiania oraz usunięcia. Informacje o kliencie są wykorzystywane tylko do transakcji kupna i sprzedaży, a nie są udostępniane osobom trzecim.

Dane osobowe są niezbędne do wystawienia dokumentów księgowych (faktura VAT), związanych z wysyłką zakupionych produktów (dokumenty nadawcze przesyłek)

 

§ 4. Oferta sklepu

 Przedmiotami transakcji prowadzonych poprzez strony transakcji w sieci Internet są produkty wymienione w ofercie, przedstawione na stronach WWW Sklepu Internetowego www.broff-lazienki.pl w chwili składania zamówienia.

  1. Wszelkie informacje na temat produktów prezentowanych w ofercie sklepu www.broff-lazienki.pl są zgodne z danymi katalogowymi producentów. Sklep dokłada należytej staranności, aby treść stron sklepu internetowego www.broff-lazienki.pl jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. Z uwagi na możliwość wystąpienia błędów przy aktualizacjach (cen, konfiguracji, czy parametrów technicznych) - potencjalne rozbieżności zostaną skorygowane w trakcie potwierdzenia zamówienia. Korekta tych danych, dokonana na skutek błędów czy też opóźnień w ich aktualizacji, nie może stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń wobec sprzedawcy.
  2. Wszystkie ceny towarów znajdujących się w Sklepie są podane w polskich złotych i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
  3. Produkty oferowane w Sklepie posiadają wymagane atesty i zezwolenia dopuszczające do obrotu na terenie Polski.
  4. Zawartość Sklepu Internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.

 

§ 5. Zamawianie towarów

 Zamówienia może dokonać osoba pełnoletnia lub firma. Składanie zamówień w Sklepie Internetowym www.broff-lazienki.pl odbywa się poprzez:

- wypełnienie formularza zamówienia po dodaniu produktów do koszyka;

- lub wysłanie e-maila zawierającego dane dotyczące zamawianego towaru na adres sklepu;

- lub kontakt telefoniczny pod numerami podanymi na internetowych stronach sklepu:

tel: 32/227 30 95, 32/219 12 94 , 0 601 173 461.

Złożenie zamówienia nie wymaga rejestracji w serwisie.

Towar sprowadzany na specjalne zamówienie nie podlega zwrotowi.

Zamówienia złożone do godziny 14.00 realizowane są w dniu złożenia oraz potwierdzenia zamówienia. Zamówienia złożone po godzinie 14.00 zrealizowane będą następnego dnia. Zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz święta realizowane będą od pierwszego dnia roboczego

Klient otrzymuje do dyspozycji następujące formy płatności: przelew tradycyjny na konto, za pobraniem (płatność przy dostawie produktów), płatność bezgotówkowa za pośrednictwem "platnosci.pl" oraz zapłata gotówkowa przy odbiorze osobistym. Wpłata z góry na konto powinna nastąpić w okresie do 7 dni od złożenia zamówienia w sklepie (w treści przelewu dla szybszej identyfikacji należy podać numer zamówienia).

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zapoznaniem się oraz akceptacją regulaminu Sklepu www.broff-lazienki.pl

 

§ 6. Potwierdzanie i realizacja zmówień

 Każde zamówienie składane w Sklepie Internetowym www.broff-lazienki.pl musi zostać potwierdzone przez Nabywcę. W tym celu nasz system wysyła wiadomość zwrotną z linkiem do potwierdzenia zamówienia. Od złożenia zamówienia , w ciągu 24 godzin w dni robocze, pracownik sklepu skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub pocztą e-mail w celu jego potwierdzenia oraz uzgodnienia dalszych szczegółów transakcji.

  1. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia wynikającego z winy Nabywcy (np. błędny numer telefonu, brak odpowiedzi zwrotnej na potwierdzenie wysłane pocztą email), złożone zamówienie w ciągu 72 godzin od momentu złożenia zostaje anulowane, a ewentualne dane osobowe w nim zawarte zostają usunięte z bazy danych sklepu.
  2. Wysyłka zamówionego towaru następuje w ciągu 2 dni roboczych od daty zamówienia. Wyjątek stanowią zamówienia na towary o niskim współczynniku sprzedaży, termin ustalany jest wtedy indywidualnie, a nabywca zostanie o tym poinformowany.
  3. Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem Sklepu Internetowego www.broff-lazienki.pl do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania podpisu Nabywcy.
  4. 5. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Nabywcą a Sklepem Internetowym www.broff-lazienki.pl
  5. Umowa sprzedaży towaru może być zawarta tylko i wyłącznie w języku polskim.

 

§ 7. Korygowanie i anulowanie zamówień

 Korygowanie zamówień. Na prośbę klienta, przekazaną e-mailem, faxem lub telefonicznie, możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu – o ile jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane.

  1. Stan realizacji zamówienia. Aby sprawdzić stan realizacji zamówienia, należy skontaktować się poprzez email, fax lub telefonicznie z handlowcem, który udzieli informacji o stopniu zaawansowania w kompletacji zamówienia.
  2. Rezygnacja z zamówienia. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze skompletowane (tzn. Sklep nie otrzymał zamówionego towaru) - można zamówienie anulować faxem, drogą email'ową lub telefonicznie. W każdym takim przypadku pracownik odpowiedzialny za realizację zamówienia musi sprawdzić stan jego realizacji i określić, czy istnieje możliwość odstąpienia od zamówienia.

 

§ 8. Zasady odstąpienia od umowy sprzedaży

 Sklep www.broff-lazienki.pl respektuje prawa Nabywcy wynikające z Ustawy z dnia 3 maja 2014r. o prawach konsumenta, Kupujący może zrezygnować (w drodze odstąpienia od umowy) z towaru zakupionego w sklepie www.broff-lazienki.pl bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w formie pisemnej lub elektronicznej w ciągu 14 dni od daty wydania towaru.

  1. Za czas wydania towaru uznaje się jego przekazanie Klientowi przez pracownika sklepu www.broff-lazienki.pl lub kuriera firmy kurierskiej .
  2. Zwracany towar nie może nosić śladów montażu i użycia a także wszystkie dodatkowe elementy wyposażenia, które były dołączone do produktu.
  3. W przypadku stwierdzenia śladów montażu lub użytkowania zwrot nie zostanie przyjęty, a towar odesłany na koszt Nabywcy.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, koszt przesyłki (doręczenia towaru do naszej firmy) ponosi Kupujący. Produkt należy dostarczyć pod adres: PPUH BROFF Ryszard Burakowski , ul.Kościuszki 16 , 43-100 Tychy
  5. Razem ze zwracanym produktem należy dostarczyć następujące dokumenty :

    - kopię faktury,
    - kartę gwarancyjną jeżeli była wydana do produktu,
    - pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
    - nr konta bankowego w celu dokonania zapłaty a zwrócony towar.

  6. Gwarantujemy zwrot równowartości produktu (przekaz lub przelew) w terminie 7 dni od chwili jego otrzymania, pod warunkiem spełnienia pkt. 3
  7. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek "za pobraniem".
  8. Przed zwracaniem towaru prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy celem uzgodnienia właściwej procedury zwrotu.
  9. Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie. 
  10. Formularz oświadczenia odstąpienia od umowy znajduję się w załączniku.

 

§ 9. Formy płatności

Gotówka przy odbiorze towaru,

Przelew – www.broff-lazienki.pl, przed dostawą towaru, wystawia fakturę proforma, na podstawie której Nabywca dokonuje wpłaty. Dane do przelewu zostaną przesłane mailem po złożeniu zamówienia.

Z chwilą wpłynięcia należności na konto sklepu www.broff-lazienki.pl towar zostaje wysłany wraz z fakturą.

Płatność przy odbiorze (płatne kurierowi firmy spedycyjnej).

 

§ 10. Transport i dostawa towarów

 Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym www.broff-lazienki.pl realizowane są na terytorium całego kraju.

  1. Klient posiada prawo wyboru następujących rodzajów dostawy:

    - bezpłatny transport na terenie miasta Tychy towaru o wartości powyżej kwoty 500,00 PLN;
    - odbiór osobisty z magazynu sprzedaży;
    - przesyłka kurierska firmą spedycyjną ( koszt dostawy określa cennik firmy kurierskiej dostarczającej towar i podawany jest przez handlowców firmy www.broff-lazienki.pl przed dostawą towaru do klienta oraz znajduje się w podsumowaniu zamówienia )

  2. W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem kupujący powinien odmówić przyjęcia nie zamawianych produktów i niezwłocznie powiadomić o tym sprzedawcę. Przyjęcie przesyłki przez kupującego, potwierdzone jego podpisem na liście przewozowym, traktowane będzie jako potwierdzenie jej zgodności z zamówieniem.
  3. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
  4. Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji".

 

§ 11. Reklamacje i gwarancje

 W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia zewnętrze należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z handlowcami firmy www.broff-lazienki.pl Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę. Czas reakcji na zgłoszoną reklamację wynosi 2 dni robocze. Czas realizacji reklamacji (wymiana ewentualnie naprawa sprzętu) wynosi 14 dni roboczych. Czas realizacji reklamacji może się wydłużyć w zależności od dostępności towaru w magazynach dostawców.

  1. Każdy zakupiony towar w naszym sklepie posiada gwarancję autoryzowanego serwisu danej marki produktu na terenie Polski. Okres gwarancji zależy od producenta. W przypadku awarii sprzętu należy kierować się do jednego z autoryzowanych punktów serwisowych producenta w Polsce, wyszczególnionych w karcie gwarancyjnej produktu.

 

§ 12. Postanowienia końcowe

 Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin.

  1. Różnice wynikające z indywidualnej konfiguracji komputera klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
  2. Zawartość Sklepu Internetowego www.broff-lazienki.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego art. 543 . Wszelkie informacje na temat sprzętu w ofercie Internetowego Sklepu www.broff-lazienki.pl są zgodne z danymi katalogowymi producentów. Sklep www.broff-lazienki.pl zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.
  3. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
  4. Ewentualne niedogodności przy realizacji transakcji w sklepie internetowym rozstrzygane będą poprzez porozumienie stron.
  5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, oraz w przypadku braku porozumienia, obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl