ZAPRASZAMY OD PN-PT.8:30-18:00 ORAZ SOB.8:30 - 13:00
  • Twój domowy
    salon odnowy

Zwroty i reklamacje

W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia zewnętrze należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z handlowcami firmy www.broff.leo2.e-kei.pll Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę. Czas reakcji na zgłoszoną reklamację wynosi 2 dni robocze. Czas realizacji reklamacji (wymiana ewentualnie naprawa sprzętu) wynosi 14 dni roboczych. Czas realizacji reklamacji może się wydłużyć w zależności od dostępności towaru w magazynach dostawców.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl